Thursday, February 23, 2017

hitam kelabu


catatan series. m/s paint .

aaa.. hahaa

1. sesat di kuala lumpur. ambil hadiah .
14. dota 2 game. apa nak jadi.
8. bilik tak akan dikemas.

10. beli sendiri. murah.
7. rehat.
9.  saje je lukis ni.
13. lalu musim hujan datang.
19. dah malam.
5. ketika waktu rajin.
6. biasa la kadang tiada idea.
12. hmmmm....
15. kadang tu aku tak tahu sebab apa aku melukis.haha
17. memandangkan laptop aku dipenuhi dengan virus. jadi ia agak mengambil masa yang agak lama untuk mencuci nya (scan) jadi aku aku mengambil peluang ini untuk menconteng lagi. haha
18 kadang-kadang itu cuba kurangkan bil elektrik.
20. last.


mende ini tak ikut susunan.
dan tak cukup 20 catatan
hahahahaa

nsrl"17

hitam kelabu adalah warna dalam hidup ku.





No comments:

Post a Comment