Monday, September 3, 2012

3 version

terdapat satu kisah disebalik karya2 ini )

 semua nya bermula dari lukisan di bawah ini )

pada suatu hari cikgu seni aku myuruh pelajar-pelajarnya mcari idea utk menghasilkan satu karya y akan dihasilkan satu kain putih/baju putih dgn menggunakan dakwat hitam. bila smpai umh aku ternmpk lukisan di atas aku pun dapat idea. bila smpai waktu seni di sekolah tenang je aku menghasilkan karya aku hahaha.. maka terhasil lah karya seperti di bawah ini.. haha.. (cikgu:mana ni lah cikgu nak.. tp kt tulisan salah .. aku: hmmmmm )
bila aku mula mmasuki dunia facebook aku mula berfikir nk letak gambar apa.. akhirnya aku dapat idea dgn meniru lukisan kertas td dgn menggunakan PAINT di computer. (sbb waktu ni aku tiada scanner/kamera). ini lah hasilnya (dibawah)

dengan menggunakan teknik ini
sekian ... )


No comments:

Post a Comment