Thursday, September 27, 2012

SEJARAH:terciptanya email aku )

idea mencipta email fransion_90@yahoo.com aku dapat dari sepupu aku arsyad(harushard creanix).... fransion merupakan gabungan perkataan dari frantic + fusion = fransion  .. dapat idea dari  perkatan creanix = creative + chronic.. nombor 90 pulak adalah tahun aku dilahirkan aku (1990)

terima kasih kepada arsyad yang banyak ajar pasal komputer seperti :
- mengajar aku menaip dengan laju.
- ajar install game komputer
- ajar nk edit/ guna photoshop
- sebagainya...

sekarang aku menaip lebih laju lagi. contoh nak menaip perkataan fransion purata masa diambil oleh aku utk menaipnya ialah 30 saat laju kan.. haha

arsyad : perkataan frantic fusion mu ambik wat orang op.. ?
aku     : hmmmmmmmmm.............

sekian
terima kasih arsyad... (sepupu2 lain ada juga mengajar/tolong aku tapi belum diceritakan lagi haha )

No comments:

Post a Comment