Saturday, September 29, 2012

form 6:kuiz pengguna

Pada tingkatan 6 aku telah dipilih menyertai kuiz pengguna. Ada sorang cikgu pelik, tiba-tiba aku  terlibat dalam kuiz ini sebab sebelum aku tidak terlibat mana-mana aktiviti pun. Kecuali makan&minum hahaha...


Sebab aku terlibat dalam kuiz ini kerana aku adalah pengerusi kelab ekonomi
Sebab aku jadi pengerusi kelab ekonomi kerana semasa cikgu ingin memilih pengerusi kelab ekonomi aku sorang je yang tiada jawatan . jadi dengan rela hatinya cikgu melantik aku… ( aku hanya mampu berdiam …………)
 

Ahli-ahli kuiz penguna :
Muhammad abdul rahim ( pengawas terbaik )
Nasrul adam ( aku : kenapa aku terlibat dalam kuiz ini ??? )
Adila yusof ( tak boleh mengarut nanti kena marah haha )
Nur fatihah ( juga sama tak boleh tulis sesuka hati nanti kena marah hahaha )

Syarat-syarat kuiz penguna : tak boleh guna mesin kira
                                          : boleh guna jari untuk mengira.. haha


Bila aku tengok soalan dalam kuiz pengguna tu aku mula dapat idea mengarut .. haha.. antaranya :
watak adila&fatihah tidak boleh dilukis kerana tidak dapat keizinan.. haha
Idea ini lah yang cuba diketengahkan oleh aku tapi dibantah oleh sahabat-sahabat ku. Haha

Jadi hanya aku melihat mat,adila,fatihah menjawab soalan-soalan tersebut. Aku Cuma berfikir lepas ni ada makan free atau tidak.hahaha

Akhirnya kumpulan aku dapat markah tertinggi tempat ke-tiga ( kalu tak silap aku )

Tahniah kepada mat,adila,fatihah kerana berusaha dengan keras untuk menaikkan nama sekolah.

Tahniah kepada aku kerana dapat sijil free tanpa perlu berusaha apa-apa.. haha
inilah sijilnya )


Cerita sampingan
Aku sebagai pengerusi kelab ekonomi telah membawa kelainan dalam kelab tersebut iaitu tidak mengadakan apa-apa aktiviti dengan menggunakan tema “ jimat cermat jiwa selamat “ haha
sekian ...
terima kasih kepada mat,fatihah,adila kerana sudi like gambar aku di FB.. )


No comments:

Post a Comment