Wednesday, September 5, 2012

membuat banner (ketika di umt)

aku kena buat banner utk subjek keusahawanan sbb aku kena berniaga (kumpulan) kt TTC. ahli kumpulan aku terdiri 1 org lelaki (aku) 3 org perempuan. aku terpaksa jual barang yang aku tk boh jual sebenarnya iaitu menjual tudung dan barangan kosmetik..hmmm... (aku tpksa ikut je, sbb kebanyakkan keje org puan yg buat aku duk sje je.. haha)

inilah hasilnya. ini jelah aku mampu buat masa itu sbb tk ckup masa ( alasan hahaha )

version real punya


ini pulak banner yang aku buat utk kawan2 aku (aku punya jgk ada)

sebenarnya aku masa kesuntukkan masa waktu ini jadi quality banner2 yang aku hasilkan kurang. lagipun aku berniaga utk tiga hari je wt mnde wt lawa2. hahaha..
(member : wat mu lawa,wat aku..hancur.. aku : lawa mende g2.. haha )

masa itu emas hargai lah masa anda 

sekian.. )



No comments:

Post a Comment