Wednesday, September 5, 2012

ANIME : pengaruh dari naruto )

masa dlu2 aku suka tiru/lukis apa cite yang aku suka (melalui bacaan atau menonton )

aku minat sangat cite anime NARUTO.. jadi aku reka lah satu watak yang mengabungkan cri2 watak dalam anime NARUTO .. inilah hasilnya. tp buat ini bukan utk peraduan ini ikhlas dari hati menerusi pen/pensil aku. hahaha
BIODATA / CIRI2
NAMA : Z.. ( aku dapat melalui nama aku iaitu aZiZi.. kan ada huruf Z )
RAMBUT : aku dapat idea dari watak ITACHI
BAJU : tiru dari baju watak SASUKE
CORAK DI BAJU : aku dapat idea baju dari AKATSUKI
PEDANG : aku reka sendri ( original )
SARUNG TANGAN : aku tiru dari watak KAKASHI
MATA : mata sharingan yang diubahsuai
SIMBOL : reka sndri ( original haha )
note : mungkin sape2 yg tak minat/tak tengok naruto tak kan faham ape yang aku tulis ni )

ni antara karya2 yang aku tiru dari watak2 anime naruto tanpa mengubahnya
UZUMAKI NARUTO
dilukis masa form 3

 UCHIHA ITACHI
dilukis semasa form 4

utk menjadi seorang pelukis yg hebat kita perlulah jadikan lukisan hebat yang sedia ada sebagai rujukan )

NARUTO skit agi nak sma dgn NASRUL  haha

sekian )


No comments:

Post a Comment