Thursday, September 6, 2012

PERADUAN : bermulanya disini... )

cerita macam mana aku boleh terjebak dalam dunia PERADUAN )

semuanya bermula apabila aku membeli majalah ini )
GEMPAK isu 237

peraduan yang aku sertai :
enjit2 gempak 2009

peraduan ini senang je aku kena hantar sampul surat beralamat kawan2 aku sebanyak yang mungkin . lps tu tandatangan GEMPAK sekreatif habesss.. hahaha


tp masa tu aku saja2 masuk, dok berharap pun akan menang.

pada GEMPAK isu 242 

 nama aku turut ada mendapat tempat ke-5



aku rasa sbb aku kalah sbb aku hantar sampul surat beralamat skit ngat dok smpai pun 20.. haha
kt tandatangan ok dh rse2 )

inilah hadiah yang aku dapat
buku nota & pen sebatang ) 
masih belum digunakan smpai skrg )

lps tu aku byk masuk peraduan tp aku lakukan dgn bersungguh-sungguh..haha
kita dalam melakukan sesuatu perkara mestilah bersungguh-sungguh )

sekian.. )


 

No comments:

Post a Comment