Monday, September 10, 2012

form 6: dihadiahkan sbuah bku )

antara hadiah yang aku terima masa aku form 6..

buku ini mengandungi 212 muka surat


tajuk-tajuk yang terdapat dalam buku ini :
bab 1 : doa ibu memberi faedah
bab 2 : menyingkap dahsyatnya doa
bab 3 : menyingkap dahsyatnya doa ibu
bab 4 : bukti dahsyatnya doa ibu
bab 5 : manfaat dan kelebihan doa ibu
bab 6 : berbakti dan mendoakan ibu
bab 7 : berbakti dan berdoa selepas ibu tiada
bab 8 : derhaka kepada ibu
bab 9 : akibat buruk menderhaka kepada ibu
bab 10 : menjadi ibu teladan

tahniah ! more economic more effecitve now&future drp : guru2 ekonomi smkso 2009


tapi aku kini sudah tidak bergelar sebagai pelajar ekonomi sebab aku berhenti U.. )

terima kasih mak kerana selama ini menjaga aku ( mohd nasrul azizi bin adam ) 

sekian....... )

No comments:

Post a Comment